torsdag 27 augusti 2015

Förkylningsfunderingar

Medan jag var i Stockholm låg min man hemma och var sjuk. Feber, muskelvärk och ont i huvudet. Jag misstänkte att risken för att jag skulle drabbas var relativt stor med tanke på att han kände av det redan innan jag åkte.
Nu har jag åkt på en förkylning. Dock ingen feber och muskelvärk. Bara en klassisk förkylning än så länge. Det kändes som sagt inte oväntat. Tiden innan Formex har varit stressig och full av nervositet och förväntan. När man sedan kommer hem och slappnar av kommer det som ett brev på posten.

Jag har dock jobb jag kan utföra i lugn och ro. En beställning av Lunafigurer till Juliet. Jag funderar även på om jag skulle anmäla mig till julmarknaden på Gammlia. Min syster erbjöd sig att vara med och hjälpa till. Kanske det skulle vara roligt att göra tillsammans. I så fall får jag sy upp ännu mer figurer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!