torsdag 5 mars 2015

Kärlek, skratt, mat och katter

Nu har jag hittat mitt kall i livet.


Jag ska öppna Sveriges första kattkafé! Det finns kattkaféer runt om i världen. Mest i Asien och kanske mest i Japan, men tänk er ett här!

Se så många kattkaféer det finns i Japan!

Vad är ett kattkafé kanske ni undrar. Jo, det är ett kafé dit man går och fikar och gosar med katter.


Hela kaféet ska vara uppbyggt för att passa katterna, sen får ni som gäster "hälsa på" dem och anpassa er i deras miljö.


Jag ska ha en massa godsaker som alla är katt inspirerade.

Bröllopstårtor kommer naturligtvis också att gå att beställa!

Och jag tänkte mig entrén något liknande den här:


Vad tror ni! Ska jag köra eller köra?

Katter är ju inte bara söta och underbara, de har även en terapeutisk effekt på oss:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!