fredag 30 januari 2015

Hjälp!

Det kom lite nederbörd igår. Kan man lugnt säga!
Som jag alltid har sagt, det är bra att bunkra upp ifall man blir insnöad!









Hoppas bara inte strömmen går idag med. Jag finns här hemma och på sociala medier om ni vill mig något. Jag har en hel del konserver och tre katter, så jag ska nog klara mig.
Har ni inte hört något från mig på ett tag kan ni ju kolla, kanske sitter jag ihoptorkad och ihjälsvulten som en mumie i soffan med mobilen i handen.


Hoppas det inte händer.....

2 kommentarer:

  1. Jösses! Vi fick också massor med snö här, men inte i samma mängd som ni :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det är svårt att komma upp i dessa mängder. Det är ett 50 årigt rekord som slogs här uppe så det är inte ofta det blir så här.

      Radera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!