tisdag 7 oktober 2014

Väl värt väntan

Nu har jag väntat färdigt. Det kom aldrig nåt mail, Micke på LuleGrafiska ringde istället.
Jag var lycklig som en katt som just ätit upp en kanariefågel!

Åkte dit och lastade bilen - 4 kartonger kalendrar.





Och så fick jag se målarboken. Den är inte färdig än, så jag fick se de olika trycken som var staplade i högar.
Fick med mig några av sidorna i stora ark. Superhäftigt att se det så där, och så luktar det så gott i tryckeriet!


De räknar med att målarboken ska vara klar om ca 2 veckor. Tryckandet av sidorna är det som går snabbast, sen ska det skäras, perforeras och monteras.
Men fint blir det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!