måndag 6 oktober 2014

Akut problem

Vi har ett akut problem här hemma som håller på att driva mig till vansinne.
Två Lunafigurer, Vigor och Börnhild, har varit i luven på varandra i flera veckor och jag börjar bli desperat.



Jag måste hitta nya hem till dem för det här fungerar inte längre. Antingen var sitt hem eller ett hem hos någon som har mer disciplin än mig.
Det kastas glåpord, tjuvnyps och slåss. Och det verkar som att det är på väg att bli gängbildning bland de andra figurerna.


Jag vill verkligen inte ha det så här, så snälla hjälp mig! Förbarma er över mig, Vigor och Börnhild!


Hitta direkt till Vigor

Börnhild fick ganska omgående ett nytt hem hos Linnea i Stockholm. Tack Linnea för att du förbarmar dig över henne!

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Grät av lycka när Börnhild anlände, vet inte Börnhild blev lika glad som jag, men vi har myst i soffan hela dagen.

    SvaraRadera
  2. Gråter man av lycka då är det lyckat!!!! Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!