lördag 19 april 2014

Påskafton

Det är så klart påskafton idag! Med tanke på det ville jag visa denna bild, vacker som ett påskkort.... och med det önskar hela jag er alla en riktigt glad påsk. Den tog jag på familjen i igår.


Vi tillbringade morgonen i lugn och ro innan vi åkte in till stan för att uträtta lite ärenden.

Det var varma vindar som blåste idag och termometern visade på 14 grader. Min mamma och jag var ute och promenerade en stund i eftermiddag. Nu har vi ätit middag och det är hockeyfinal. Skellefteå leder med 5-1 mot Färjestad. Det blir nog tredje raka vinsten. En till och det är guld till Skellefteå i år igen. Jag håller tummarna!

 Den fina rysk-ortodoxa kyrkan i Torneå

Min pappa har förbarmat sig över filtret till luftrenaren. Jag som trodde att det skulle vara grått i färgen, men så var tydligen inte fallet....

Vi hittade en matta på ikea igår. Inte den jag hade spanat på innan vi åkte, för den var slut. Så det blev denna matta istället.


I morgon är det påskmiddag med goda vänner och familj på schemat. Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!